مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-21فناوري

دسترسی 20 میلیون خانوار شهری به اینترنت پرسرعت فیبر نوری تا 1404


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشجو عیسی زارع پور شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار ها یکی از رویکرد های اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهبود سرعت و کیفیت دسترسی به اینترنت در کشور .

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت سیزدهم، دسترسی و امکان بهره مندی 20 میلیون خانوار شهری به اینترنت پرسرعت چندصد مگابیتی از طریق فیبر نوری فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشجو عیسی زارع پور شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار ها یکی از رویکرد های اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهبود سرعت و کیفیت دسترسی به اینترنت در کشور است که تا پایان آذر 5 میلیون، تا پایان سال 8 میلیون و تا پایان فعالیت دولت سیزدهم 20 میلیون خانوار شهری با اتصال به فیبر نوری از اینترنت پر سرعت و نامحدود بهره مند می شوند.

وی افزود: اجرای طرح ملی اتصال فیبرنوری در تمام شهر های گلستان با هزینه 10 هزار میلیارد ریال انجام شده و فردا با حضور رییس جمهور این طرح افتتاح خواهد شد و امکان دسترسی به اینترنت با سرعت چند صد مگابیت بر ثانیه برای شهروندان گلستانی میسر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 20 میلیون خانوار شهری به اینترنت پرسرعت فیبر نوری تا 1404

دسترسی 20 میلیون خانوار شهری به اینترنت پرسرعت فیبر نوری تا 1404