مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-03دانش

پژوهش موثر در جامعه باعث ایجاد نشاط در آموزش است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور مدیون امر پژوهش است، گفت: پژوهش موثر در جامعه باعث ایجاد نشاط در آموزش است.

- محمد دوستار در جلسه ستاد اجرایی هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور رییس و جمعی از معاونین و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد، با توجه به اهمیت امر پژوهش در اسلام، اظهار کرد: در دین اسلام، دریایی بیکران از توانایی و آگاهی، دانایی و علوم مختلف به روی اشرف مخلوقات گسترده شده است و اهمیتی که اسلام به فکر، علم آموزی، تحقیق و پژوهش می دهد بسیار شایان توجه است، چنانچه در قرآن کریم و نهج البلاغه پر از علوم مختلف است که دانشمندان و علم آموزان اسلامی در این دریای بی کران باید شنا کنند و دری گران بها از این آگاهی و دانایی را به جامعه اسلامی خود هدیه دهد.

وی با برشمردن ارزش پژوهش، تصریح کرد: وقتی کار پژوهشگر ارزشمند است که موضوعی را که برای پژوهش انتخاب می کند، به نتیجه بنشاند و نتیجه آن، راه زندگی بشر را روشن تر و هموارتر کند و بتواند قسمتی از مشکلات بشریت و جامعه را حل کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند: علم برای یک ملت مهمترین ابزار آبرو و پیشرفت و اقتدار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش موثر در جامعه باعث ایجاد نشاط در آموزش است

پژوهش موثر در جامعه باعث ایجاد نشاط در آموزش است