مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-06دانش

تسهیل تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها


دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی از تسهیل تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها با تفکیک تبدیل وضعیت استخدامی و ارتقای علمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 449 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، غلامرضا بصیرنیا دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه؛ موضوع جذب هیئت علمی فناور توسط برخی از دانشگاه ها و تفکیک تبدیل وضعیت و ارتقاء اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور طرح و بررسی شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت مشخص شدن ابعاد مختلف جذب هیأت علمی فناور در دانشگاه های کشور، وظایف و نقش آنها، نحوه تأمین بودجه و تعیین شاخص­ها و دانشگاه های مشمول جذب این نوع هیئت علمی؛ بررسی کارشناسی و تکمیلی موضوع به شورای ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی واگذار شد.

دبیر شورای معین در مورد تسهیل تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با تفکیک تبدیل وضعیت استخدامی و ارتقاء علمی از یکدیگر نیز گفت: یکی از وظایف هیئت عالی جذب هیئت علمی دانشگاه ها؛ تدوین دستورالعمل جذب هیئت علمی است و مطابق چارچوبی که شورای عالی انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها

تسهیل تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها