مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 01:052023-11-29سياسي

استاندار قم: دانشگاه ها باید کارآفرین تحویل جامعه دهند


استاندار قم با تاکید بر هدایت دانشجویان به سمت مهارت آموزی گفت: دانشگاه ها باید بعد از فارغ التحصیلی یک دانشجو، در حقیقت یک کار آفرین را تحویل جامعه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری در جلسه گروه کاری مهارت و آموزش استان قم که روز گذشته در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: باید حلقه وصل صنعت و دانشگاه تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه باید صنعت و دانشگاه در یک مجموعه مدیریت شود، مطرح کرد: دانشگاه های فنی و حرفه ای و سازمان فنی و حرفه ای دو چرخی هستند که خوب کار می کنند ولی هنوز درکنار یکدیگر قرار نگرفته اند.

استاندار قم با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مشکلات کشوری توسط جوانان و با کار جهادی حل خواهد شد، عنوان کرد: جوان باید دارای روحیه جوانی و پویا باشد.

وی با اشاره به اینکه باید حوزه علم و عمل را به یکدیگر متصل کنیم، خاطرنشان کرد: باید شناخت لازم از دستگاه های زیرمجموعه وزارت کار صورت بگیرد.

آقامیری با بیان اینکه ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای هنوز ناشناخته است، تصریح کرد: باید جهاد تبیین برای معرفی ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه فنی و حرفه ای انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری و اشتغال پایه اصلی تمام مشکلات کشور است، یادآور شد: تمامی دولت ها با این حوزه درگیر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: دانشگاه ها باید کارآفرین تحویل جامعه دهند

استاندار قم: دانشگاه ها باید کارآفرین تحویل جامعه دهند