مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-04اقتصادي

الحاق هزار هکتار به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: یک هزار هکتار معادل یک سوم مساحت شهر بجنورد، به محدوده این شهر در راستای نهضت ملی مسکن الحاق شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: یک هزار هکتار معادل یک سوم مساحت شهر بجنورد، به محدوده این شهر در راستای نهضت ملی مسکن الحاق شد.

مهدی رشیدی در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، از الحاق زمین در سه شهر بجنورد، جاجرم و شیروان به محدوده شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی افزود: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با همکاری و ملاحظات دستگاه های خدمات رسان و توافق با مستثنیات، اقدامات اجرایی را تسریع کند.

اکنون ساخت بیش از 24 هزار وحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با مساحت بیش از 560 هزار مترمربع در شهرهای استان آغاز شده است.

دولت سیزدهم ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور را برنامه ریزی کرده است که در خراسان شمالی هم براساس برنامه ریزی و هدف گذاری ها 47 هزار واحد مسکونی در شهرها و 20 هزار واحد مسکونی در روستاها ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق هزار هکتار به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن

الحاق هزار هکتار به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن