مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-03اجتماعي

افزایش کم سابقه تردد از مرزهای پنج گانه آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش کم سابقه تردد از پایانه های مرزی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش کم سابقه تردد در پایانه های مرزی آذربایجان غربی خبر داد.

وی افزود: 24 ساعته شدن فعالیت در پایانه های مرزی، ارتقای کیفی و سرعت بخشی به خدمات افزایش چشمگیری در مبادی ورودی و خروجی را در پی داشته است.

  دست نشان با اشاره به افزایش چشمگیر تردد مسافرنسبت به سال گذشته از پایانه های مرزی استان خاطر نشان کرد: طی 8 ماهه گذشته از سال جاری عبور و مرور مسافر در مرزهای پنجگانه استان افزایش کم سابقه داشته و بیش از 3 میلیون نفر، از این مرزها تردد کرده است.

  وی ادامه داد: افزایش آمار تردد، نتیجه افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پنج پایانه مرزی استان (رازی، بازرگان، سرو، تمرچین و پلدشت) است.

  دست نشان با توجه به اینکه پایانه مرزی رازی بیشترین آمار تردد را به خود اختصاص داده است، گفت: پایانه مرزی رازی همچنان با تردد بیش از یک میلیون نفر، به تفکیک با عبور و مرور بیش از 880 هزار مسافر ایرانی و نزدیک به 300 هزار مسافر خارجی، جایگاه پر ترددترین مرز مسافری در آذربایجان غربی را با 34 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به خود اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کم سابقه تردد از مرزهای پنج گانه آذربایجان غربی

افزایش کم سابقه تردد از مرزهای پنج گانه آذربایجان غربی