مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-24سياسي

تغییر کاربری 153 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 153 هکتار از اراضی کشاورزی استان تغییر کاربری داده شده که توسط دستگاه قضایی شناسایی شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 153 هکتار از اراضی کشاورزی استان تغییر کاربری داده شده که توسط دستگاه قضایی شناسایی شده است.

بابک محبوب علیلو در جمع خبرنگاران، افزود: سال جاری سه هزار و 259 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قطعی شده است که که اقدامات قانونی و قضایی برای برخورد با این موارد در حال انجام است.

وی با اشاره به آزادسازی 473 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار کرد: در همین مدت یک هزار و 529 مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها و بخش های مختلف استان توسط دستگاه قضایی انجام شده است.

محبوب علیلو با بیان اینکه اراضی کشاورزی و باغی منبع اصلی و مهم تولید کشور است نه کالای سرمایه ای، ادامه داد: نگاه مردم مبنی بر اینکه اراضی کشاورزی کالای سرمایه ای است باید تغییر یافته و عوض شود تا همگان بر اینکه اراضی کشاورزی محور تولید و تامین امنیت غذایی مردم است، باور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری 153 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی

تغییر کاربری 153 هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی