مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-12سياسي

آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس راه در همدان


رزمایش طرح زمستانی پلیس راه از امروز در استان همدان آغاز شد و تا روز 20 اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان ظهر امروز رزمایش طرح زمستانی پلیس راه با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان استاندار، فرمانده انتظامی و جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد در میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان برگزار شد.

این طرح قرار است در راه های ارتباطی استان همدان با مشارکت پلیس راه و راهور، راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو طی ایام زمستان اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم عوامل اجرای طرح زمستانی را در تامین آرامش برای مردم مهم دانست و اظهار کرد: افرادی در اوج سرما مجبور به مسافرت هستند که به خاطر وجود نیروهایی خدوم در طرح زمستانی نگران مسدود شدن راه نیستند.

آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: رانندگان و مسافران در صورت مواجهه با مشکلاتی با مشاهده تیم های پلیس، راهداری و دیگر نیروهای امدادی و خدمات رسان در جاده ها احساس امنیت و آرامش می کنند که حائز اهمیت است.

اختصاص 3 هزار میلیارد ریال در رفع نقاط حادثه خیز همدان استاندار همدان نیز به اقدامات اثرگذار در کاهش نقاط حادثه خیز در استان اشاره کرد و گفت: از برکات سفر رییس جمهور به استان همدان اختصاص 3 هزار میلیارد ریال در رفع نقاط حادثه خیز بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس راه در همدان

آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس راه در همدان