مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-07سياسي

نیازمند حمایت و تکمیل زیرساخت ها برای افزایش سرانه تولید ناخالص ملی در استان هستیم


استاندار اردبیل با اشاره به پایین بودن سرانه تولید ناخالص ملی استان اردبیل در حد نصف متوسط کشوری بیان کرد: این استان ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی، - گردشگری و صنعت دارد و اقدامات خوبی هم آغاز شده ولی ثمربخشی همه این اقدامات نیازمند حمایت و تکمیل زیرساخت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحامد عاملی، امروز 16 آذر در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه تشکیل شد، بخشی نگری، وجود برخی قوانین و مقررات ناکارآمد و نیز تعدد تفاسیر در مورد برخی قوانین و مقررات را از جمله موانع توسعه این استان برشمرد.

وی پیشنهاد کرد: برای رفع چنین مشکلاتی، سازوکار قانونی مثل اجلاس سران سه قوه در سطح استانی با حضور نمایندگان سه قوه شکل بگیرد و با برگزاری جلسات منظم، تصمیمات لازم برای حل و فصل مسائل و مشکلات توسعه و پیشرفت استان اتخاذ شود.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به عقب ماندگی مزمن استان اردبیل در بسیاری از زمینه ها و قرار گرفتن این استان در رتبه های آخر کشوری در بسیاری از شاخص های توسعه اظهار کرد: استان اردبیل هم اینک نیاز به 3700 تخت بیمارستانی دارد.

عاملی همچنین با اشاره به پایین بودن سرانه تولید ناخالص ملی استان اردبیل در حد نصف متوسط کشوری بیان کرد: این استان ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند حمایت و تکمیل زیرساخت ها برای افزایش سرانه تولید ناخالص ملی در استان هستیم

نیازمند حمایت و تکمیل زیرساخت ها برای افزایش سرانه تولید ناخالص ملی در استان هستیم