مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:212023-12-13سياسي

نشست صمیمی سردبیر استان های خبرگزاری فارس با خبرنگاران استان خراسان رضوی


با حضور سردبیر استان های خبرگزاری فارس از خبرنگاران این خبرگزاری در استان خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در مراسمی با حضور محمد رحمانی، سردبیر استان های خبرگزاری فارس از خبرنگاران این خبرگزاری در استان تجلیل به عمل آمد.

سردبیر استان های خبرگزاری فارس در سفر به مشهد با حضور در دفتر خبرگزاری در خراسان رضوی با خبرنگاران این رسانه دیدار و ضمن شنیدن صحبت ها و دغدغه های همکاران در دفتر استانی خراسان رضوی، سیاست ها و برنامه های جدید خبرگزاری را تشریح کرد.

  محمد رحمانی در سخنانی درباره سلیقه مخاطب امروزی و لزوم تغییر رویکرد رسانه ها برای بیان مشکلات مردم اظهار کرد: جامعیت، سرعت و صحت، سه ویژگی مهم خبر است و مخاطب امروزی با توجه به اعتماد به خبرگزاری فارس به دنبال دسترسی به خبر صحیح و درست است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی تغییراتی در نحوه خبررسانی خبرگزاری فارس برای تعامل با مخاطب امروزی اعمال می شود که به اطلاع عموم خواهد رسید.

سردبیر استان های خبرگزاری فارس با تاکید بر اهمیت مطالبه گری به خبرنگاران دفتر استانی این خبرگزاری در خراسان رضوی توصیه کرد: حتما برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی داشته باشید که این موضوع، اجر دنیوی و اخروی برای همه ما دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمی سردبیر استان های خبرگزاری فارس با خبرنگاران استان خراسان رضوی

نشست صمیمی سردبیر استان های خبرگزاری فارس با خبرنگاران استان خراسان رضوی