مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-29سياسي

تفکر بسیجی عامل توسعه کشور است


مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: علاوه بر حضور بسیجیان در جبهه های مقاومت و دفاع از حریم وطن، امنیت و سلامت، تفکر بسیجی را می توان یک عامل اصلی و مهم در رشد و توسعه کشور دانست.

- ایسنا/هرمزگان مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: علاوه بر حضور بسیجیان در جبهه های مقاومت و دفاع از حریم وطن، امنیت و سلامت، تفکر بسیجی را می توان یک عامل اصلی و مهم در رشد و توسعه کشور دانست.

محمدرسول جلالی، امروز (هشتم آذرماه)، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام داشته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در خط مقدم دفاع از کشور و ملت بوده اند، افزود: مکتب بسیجی، مکتب تربیتی و فرهنگی است که با آموزه های دینی و انقلابی، جوانان را به انسان های شایسته و متعهد تبدیل می کند و همچون مدرسه ای است که انسان ها را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهد.

وی گفت: اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل حوادث، تهدیدات و ناملایمات است و هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند امام(ره) و بیعتی دوبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی عامل توسعه کشور است

تفکر بسیجی عامل توسعه کشور است