مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-10اقتصادي

دیدار فعالان صنعت نفت و پتروشیمی با رییس سازمان انرژی اتمی ایران


فعالان صنعت نفت و پتروشیمی طی بازدیدی از سازمان انرژی اتمی ایران با معاون رییس جمهور دیدار کردند و در زمینه موضوعات مشترک به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

- فعالان صنعت نفت و پتروشیمی طی بازدیدی از سازمان انرژی اتمی ایران با معاون رییس جمهور دیدار کردند و در زمینه موضوعات مشترک به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان انرژی اتمی امروز نوزدهم آذرماه با همراهی مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ و جمعی از مدیران این شرکت، با تعدادی از فعالان صنعت پتروشیمی و نفت دیدار کرد.

محمد اسلامی در این جلسه با تاکید بر به کارگیری توانمندی های سازمان در زمینه رفع نیازهای صنایع ملی و راهبردی نظیر نفت و پتروشیمی، برگزاری چنین نشست هایی را در زمینه تقویت پیوند صنعت هسته ای و صنعت نفت بسیار موثر دانست.

فعالان صنعت نفت و پتروشیمی در گفت وگویی صمیمانه با رییس سازمان انرژی اتمی ایران به بیان نقطه نظرات و نیازهای خود در این صنعت پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد به منظور بررسی و پیگیری نیازهای مطرح شده از سوی فعالان صنعت نفت و پتروشیمی، کارگروه های مشترکی ایجاد شود و اقدامات لازم برای رفع نیازها از سوی سازمان انرژی اتمی ایران انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فعالان صنعت نفت و پتروشیمی با رییس سازمان انرژی اتمی ایران

دیدار فعالان صنعت نفت و پتروشیمی با رییس سازمان انرژی اتمی ایران