مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-08حوادث

تصادف در جاده ای زنجان 4 نفر را مصدوم کرد


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع 2 فقره تصادف در جاده های استان زنجتن چهار نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

- غلامرضا بخشوده، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه شامگاه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخورد کوییک با پژو 405 به ندای امداد برای امدادرسانی اطلاع داده شد، اظهار داشت: 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج و یک تیم پشتیبان از شعبه طارم به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جاده ای استان زنجان با بیان اینکه این سانحه در کیلومتر 78 جاده زنجان به آب بر و در سه راهی ونیسر اتفاق افتاده بود، افزود: این سانحه رانندگی سه نفر مصدوم برجا گذاشت که تیم های عملیاتی اقدام به انجام کمک های اولیه کرده و آنها را تحویل اورژانس دادند.

وی همچنین از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی جیب در کیلومتر 75 جاده ترانزیت زنجان به قزوین در مسیر کوهستانی خبر داد و گفت: 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای صنعت کار شهرستان ابهر به همراه با 2 دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

بخشوده افزود: این حادثه یک مصدوم داشت که دچار ترومای سروگردن شده بود که امدادگران پس از انجام کمک های اولیه در مسیر انتقال به بیمارستان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در جاده ای زنجان 4 نفر را مصدوم کرد

تصادف در جاده ای زنجان 4 نفر را مصدوم کرد