مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-24اقتصادي

رشد 300 درصدی صادرات تعاونی های روستایی تا پایان سال


مدیرکل دفتر پایش و توسعه بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: صادرات محصولات و فرآورده های کشاورزی و روستایی تا پایان سال به بیش از 200 میلیون دلار خواهد رسید که این میزان چهار برابر میزان صادرات این تشکل ها در سال 1401 خواهد بود.

- مدیرکل دفتر پایش و توسعه بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: صادرات محصولات و فرآورده های کشاورزی و روستایی تا پایان سال به بیش از 200 میلیون دلار خواهد رسید که این میزان چهار برابر میزان صادرات این تشکل ها در سال 1401 خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید روح اله لطیفی در اولین جلسه کمیته توسعه صادرات تعاونی ها و تشکل های روستایی و کشاورزی اظهار کرد: در سال گذشته صادرات مستقیم تشکل های روستایی و کشاورزی ایران کمی بیشتر از 50 میلیون دلار بود که در هشت ماهه سال جاری به بیش از 135 میلیون دلار رسیده است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در تشکل ها، اتحادیه ها و تعاونی های روستایی و کشاورزی تا پایان امسال به بیش از 200 میلیون دلار خواهد رسید که این میزان 300 درصد بیشتر از سال 1401 خواهد بود.

دبیر کمیته توسعه صادرات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: صادرات، موتور محرکه تولید و رشد اقتصادی کشور است که همواره به آن تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 300 درصدی صادرات تعاونی های روستایی تا پایان سال

رشد 300 درصدی صادرات تعاونی های روستایی تا پایان سال