مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-16سياسي

گروه های جهادی شاهد و ایثارگر پیرو مکتب شهید سلیمانی طلایه دار خدمت به مردم هستند


مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گروه های جهادی شاهد و ایثارگر پیرو مکتب شهید سلیمانی طلایه دار خدمت به مردم و محرومیت زدایی هستند.

- مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گروه های جهادی شاهد و ایثارگر پیرو مکتب شهید سلیمانی طلایه دار خدمت به مردم و محرومیت زدایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رحیم نریمانی در جریان سفر به استان هرمزگان با بیان اینکه گروه های جهادی شاهد و ایثارگر پیرو مکتب شهید سلیمانی طلایه دار خدمت به مردم و محرومیت زدایی هستند، توضیح داد: مددجویان رضایت کاملی از اقدامات پزشکان متخصص این برنامه جهادی دارند، امید داریم تا استمرار این فعالیت های اجتماعی ما را در تامین معاش و سلامتی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) یاری کند.

وی از ارائه خدمات پزشکی به جامعه ایثارگری شهرستان های تابعه استان خبرداد و گفت: این برنامه در روزهای پنجشنبه و جامعه ویژه جامعه ایثارگری شهرستان بندرعباس، روز شنبه جامعه ایثارگری رودان و میناب و روز یکشنبه نیز جامعه ایثارگی حاجی آباد، بندرلنگه و قشم برگزارمی شود.

93 پزشک و دندانپزشک جهادی جهت ارائه خدمات و تجهیزات رایگان پزشکی و درمانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و افراد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی شاهد و ایثارگر پیرو مکتب شهید سلیمانی طلایه دار خدمت به مردم هستند

گروه های جهادی شاهد و ایثارگر پیرو مکتب شهید سلیمانی طلایه دار خدمت به مردم هستند