مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-08سياسي

پرهیز از دوقطبی سازی کاذب، از اولیت های انتخابات است


باید از دوقطبی های کاذب در انتخابات پرهیز کرد تا چهار راهبرد اصلی انتخابات یعنی «مشارکت»، «سلامت»، «امنیت» و «رقابت» محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز4 و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و با بیان اینکه الگوی فاطمی(س) عفاف و حجاب بوده و حجاب رمز حضور موفق بانوان در جامعه است، اظهار کرد: درس عملی را از حضرت فاطمه(س) می آموزیم که عفاف و حجاب برای حضرت آن چنان مهم بوده که از حجاب برتر چادر استفاده می کردند و فاطمه زهرا(س)، تمام نسخه انسانیت و تمام حقیقت انسان است.

  وی با بیان اینکه جنگ شناختی، قوی ترین ابزار دشمنان کشور است، گفت: دشمن در جنگ شناختی، قوه شناخت عموم مردم و نخبگان جامعه را با تغییر هنجارها، ارزش ها، باورها، نگرش ها و رفتار ها از طریق مدیریت ادراک و برداشت، مورد هدف قرار می دهد که این نوع جنگ از جنگ روانی، تکامل یافته تر، پیشرفته تر، عمیق تر و وسیع تر است و باید در این حوزه قوی تر عمل کنیم.

امام جمعه پردیس انتخابات را تراز دانسته و پرهیز از دوقطبی سازی کاذب را از اولیت های برگزاری انتخابات عنوان و اذعان کرد: دوقطبی سازی صادق، حقیقی و حق می تواند رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از دوقطبی سازی کاذب، از اولیت های انتخابات است

پرهیز از دوقطبی سازی کاذب، از اولیت های انتخابات است