مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-28سياسي

به بهانه ساخت ناوشکن دیلمان!


دشمن می داند ایران و نیروی مقاومت در منطقه از مرز «بازدارندگی» عبور کرده و در مقام و موقف «اقدام پیشدستانه» ایستاده اند.

- خبرگزاری فارس- محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان  به بهانه ساخت ناوشکن دیلمان! نوشت: 1- خداوند متعال در قرآن دستور آماده باش همه جانبه به مسلمانان در برابر دشمنان و تهیه هر نوع سلاح و امکانات را داده است.

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّه وَ .

(انفال 60) روایت داریم پیامبر اسلام (ص) وقتی باخبر شد که در یمن اسلحه جدیدی ساخته شده شخصی را برای تهیه آن به یمن فرستاد.

از آن حضرت نقل شده که با یک تیر سه نفر به بهشت می روند: سازنده آن، آماده کننده و تیرانداز همزمان با سالروز شهادت شهید فخری زاده، ناوشکن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نام دیلمان که توسط متخصصان صنایع دریایی وزارت دفاع طراحی و تولید شده است در دریای خزر به ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نداجا ملحق شد.

120 مرکز دانشگاهی با هزار متخصص با صرف یک میلیون و دویست هزار ساعت تحت مدیریت نیروی دریایی ارتش دست اندرکار بزرگترین پروژه دفاعی کشور برای ساخت ناوشکن دیلمان بودند.

خدا رحمت کند شهید قاسم سلیمانی را که می فرمود : ما شبی را به صبح نمی رسانیم و صبحی را به شب سر نمی کنیم مگر این که به دشمن فکر می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه ساخت ناوشکن دیلمان!

به بهانه ساخت ناوشکن دیلمان!