مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-28بين الملل

تصویب قطعنامه ای در حمایت از آتش بس غزه در کالیفرنیا


مقام های شهر اوکلند آمریکا همزمان با ادامه آتش بس موقت میان حماس و رژیم صهیونیستی و روند تبادل اسرا، به اتفاق آرا قطعنامه ای با موضوع مطالبه آتش بس فوری دائمی در غزه را تصویب کردند.

- مقام های شهر اوکلند آمریکا همزمان با ادامه آتش بس موقت میان حماس و رژیم صهیونیستی و روند تبادل اسرا، به اتفاق آرا قطعنامه ای با موضوع مطالبه آتش بس فوری دائمی در غزه را تصویب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه ان.

بی.

سی گزارش داد، این قطعنامه نمادین در ایالت کالیفرنیا آمریکا به دنبال توافقی جامع بر سر مطالبه توقف خشونت در ضمن بحث بر سر ادبیات خاص آن تصویب شد.

حامیان این قطعنامه در شورای شهر اوکلند خواستار آن شدند که در آن درخواست آزادی همه اسرا و برقراری محموله های حیاتی کمک های بشردوستانه برای غزه مطرح شود.

این قطعنامه بعد از تصویب شدن در شورای شهر اوکلند، نزد گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاونش و چند تن دیگر از رهبران محلی و ایالتی فرستاده شده تا خواستار اقدام فوری آنها برای برقراری آتش بس دائمی در غزه و پیوستن آنها به این ابتکار آتش بس شود.

این قطعنامه از سوی کارول فیفی، عضو شورای شهر اوکلند پیشنهاد شده و او گفت، با اعضای جامعه مسلمانان و یهودیان برای تهیه این قعطنامه همکاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قطعنامه ای در حمایت از آتش بس غزه در کالیفرنیا

تصویب قطعنامه ای در حمایت از آتش بس غزه در کالیفرنیا