مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-30بين الملل

چین: شورای امنیت نقشه راه «واقعی» برای حل عادلانه مساله فلسطین ارائه دهد


چین از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا یک جدول زمانی و نقشه راه «واقعی» برای راه حل دو دولتی برای دستیابی به حل و فصل «جامع، عادلانه و پایدار» موضوع فلسطین تدوین کند.

- چین: شورای امنیت نقشه راه واقعی برای حل عادلانه مساله فلسطین ارائه دهد چین از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا یک جدول زمانی و نقشه راه واقعی برای راه حل دو دولتی برای دستیابی به حل و فصل جامع، عادلانه و پایدار موضوع فلسطین تدوین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پیشنهاد در مقاله ای مطرح شد که در آن موضع چین در مورد حل و فصل مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی توسط وزارت خارجه چین و زمانی که چین ریاست دوره ای شورای امنیت را در ماه نوامبر به عهده گرفته، منتشر شده است.

در این مقاله آمده است: شورای 15 عضوی باید میانجیگری دیپلماتیک خود را تشدید کند، راه حل دو دولتی را مجدداً فعال کند و یک کنفرانس بین المللی صلح معتبرتر و موثرتر را در اسرع وقت برگزار کند.

از شورای امنیت خواسته شده تا به درخواست عمومی جامعه بین المللی برای آتش بس فراگیر برای توقف درگیری ها توجه کند.

از زمان آغاز درگیری ها در ماه اکتبر، پکن از محکوم کردن حماس خودداری کرده و اعلام کرده با اقداماتی که به غیرنظامیان آسیب می زند مخالف است و به دنبال کاهش تنش و راه حل دو دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: شورای امنیت نقشه راه «واقعی» برای حل عادلانه مساله فلسطین ارائه دهد

چین: شورای امنیت نقشه راه «واقعی» برای حل عادلانه مساله فلسطین ارائه دهد