مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-19سياسي

جشنواره بین المللی قصه گویی میهمان مدارس محروم یزد شد


جمعی از قصه گویان مهمان شرکت کننده در جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی یزد در آستانه یلدا در جمع دانش آموزان مدارس حاشیه شهر یزد قصه گویی کردند.

- ایسنا/یزد جمعی از قصه گویان مهمان شرکت کننده در جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی یزد در آستانه یلدا در جمع دانش آموزان مدارس حاشیه شهر یزد قصه گویی کردند.

نوای دلنشین قصه گویان یکی بود یکی نبود، غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود از روز گذشته در آسمان یزد طنین انداز شده است و دانش آموزان و خانواده های یزدی که فرصت حضور در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی را یافته اند، یلدای به یادماندنی را تجربه می کنند و بهترین قصه قصه گویان را با قلبی آکنده از عشق به یاد می سپارند تا روزی برای کودکان و نوه هایشان و یا در یلدای امسال تعریف کنند.

کودکان امروز مادران و پدران فردا و پدران و مادران امروز هم بی شک پدربزرگ ها و مادربزرگ های فردا هستند و برگزار کنندگان جشنواره، رسالت بزرگی در انتقال مفاهیم ایرانی اسلامی برعهده دارند.

در راستای ترویج عدالت فرهنگی در بین دانش آموزان تمام مدارس همزمان با برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی شهر جهانی یزد در طی این روزها قصه گویان حاضر در جشنواره به صورت مستمر با هماهنگی های به عمل آمده در مدارس نقاط محروم، مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی قصه گویی میهمان مدارس محروم یزد شد

جشنواره بین المللی قصه گویی میهمان مدارس محروم یزد شد