مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 18:552023-11-24فرهنگي

یک درخواست در تولد 100 سالگی جلال


نکوداشت صدمین سالگرد تولد جلال آل احمد با عنوان «یکصدسال روشنفکری متعهدانه در ایران» روز دوم آذرماه در خانه تاریخی و پدری جلال در محله سنگلج تهران برگزار شد.

- نکوداشت صدمین سالگرد تولد جلال آل احمد با عنوان یکصدسال روشنفکری متعهدانه در ایران روز دوم آذرماه در خانه تاریخی و پدری جلال در محله سنگلج تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدسال روشنفکری متعهدانه در ایران، هویت ملی و تعهد فرهنگی با حضور اعضای خانواده جلال آل احمد، برخی استادان دانشگاه و هنرمندان مورد بررسی قرار گرفت و یک درخواست از نهادهای متولی مطرح شد.

محبوبه کاظمی دولابی، توسعه گر فرهنگی که خانه پدری جلال آل احمد را در دست مرمت و بهره برداری دارد، در این مراسم گفت: من سال ها کار فرهنگی انجام داده ام و هویت ملی مهمترین انگیزه من برای فعالیت در این خانه بوده است، چون وقتی فردی در یک بنای میراثی شروع به کار می کند از توان، وقت، زندگی و مالش می گذارد، بنابراین هدفی بالاتر از منافع اقتصادی دارد.

اینجا وظیفه مسئولان و خانواده و تمام کسانی که مرتبط با این حوزه هستند برای پیشبرد اهداف مشترک و نگه داشتن این میراث فرهنگی پررنگ می شود.

کاظمی افزود: میراث فرهنگی گذشته و تاریخ ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درخواست در تولد 100 سالگی جلال

یک درخواست در تولد 100 سالگی جلال