مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-10دانش

داستان موفقیت اولین مربی زن تنظیم موتور در ایران


به مناسبت 16 آذر «روز دانشجو» به گفت وگو با «مبینا نوروزی» دانشجو و اولین مربی تنظیم موتور در ایران پرداخته و مسیر زندگی و موفقیتش را جویا شدیم.

- ایسنا/گلستان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو به گفت وگو با مبینا نوروزی دانشجو و اولین مربی تنظیم موتور در ایران پرداخته و مسیر زندگی و موفقیتش را جویا شدیم.

مبینا سال 1373 در گنبدکاووس به دنیا آمده و بزرگ شده کلاله است، سال 1392 کارشناسی مهندسی برق الکترونیک دانشگاه گلستان قبول شده و کارشناسی ارشد هم گرایش افزارهای میکرو نانوالکترونیک را انتخاب کرده و در حال حاضر تنها دانشجوی خانم در این رشته است.

ایسنا: چه شد که به تنظیم موتور علاقه مند شدید؟ کار پدرم تنظیم موتور و مکانیک خودرو بود و من خیلی به آن علاقه مند بودم آنقدری که به جای اسباب بازی هایم در سن چهار یا سالگی با پدرم مدار برق درست می کردم، کودکستانم تا تعمیرگاه پدرم خیلی فاصله داشت اما آن مسیر را پیاده می آمدم تا کنار پدرم باشم گرچه او می گفت محیط مناسب نیست اما از این علاقه من استقبال می کرد.

ایسنا: داستان تأسیس آموزشگاه از کجا شروع شد؟ پدرم به دنبال انتقال تجربه خودش به دیگران بود برای همین ادامه تحصیل داد و در سال 1396 ما توانستیم با کمک هم اولین آموزشگاه صنایع خودرو در استان را راه اندازی کنیم که فقط برای آقایان بود، چالشی که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان موفقیت اولین مربی زن تنظیم موتور در ایران

داستان موفقیت اولین مربی زن تنظیم موتور در ایران