مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 19:352023-11-30اقتصادي

سهم 20 درصدی بانک ملی از تسهیلات اقتصادی خراسان رضوی


دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: بانک ملی یکی از 31 بانک استان است، اما 20 درصد سهم مراودات مالی و پولی استان از بانک ملی است و 20 درصد تسهیلاتی که در قسمت های مختلف اقتصادی داده می شود، - ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: بانک ملی یکی از 31 بانک استان است، اما 20 درصد سهم مراودات مالی و پولی استان از بانک ملی است و 20 درصد تسهیلاتی که در قسمت های مختلف اقتصادی داده می شود، در اختیار بانک ملی قرار می گیرد.

حمید صفایی نیکو امروز (نهم آذر ماه) در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، ساعت، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته، اظهار کرد: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام و ایران در استان خراسان رضوی، در کنار جمع فرهیخته و فعالان اقتصادی این صنف است.

وی با اشاره به سند راهبردی طلا و جواهر، بیان کرد: با تفاهم نامه تنظیم شده توانستیم مجموعه مراوداتی را که در این صنف انجام می شود با تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که در اختیار داریم، به کار بگیریم.

دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: بانک ملی می تواند در کنار این صنف قرار بگیرد و با تفاهم نامه بسته شده توانستیم کارهای زیادی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 20 درصدی بانک ملی از تسهیلات اقتصادی خراسان رضوی

سهم 20 درصدی بانک ملی از تسهیلات اقتصادی خراسان رضوی