مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-10اقتصادي

اجرای 5 طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در آبان ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای 5 مرحله طرح سراسری در راستای مقابله همه جانبه با پدیده قاچاق کالا، - رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای 5 مرحله طرح سراسری مقابله با کالای قاچاق و کشف و توقیف شده انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از یک هزار و 455 میلیارد تومان در آبان ماه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای 5 مرحله طرح سراسری در راستای مقابله همه جانبه با پدیده قاچاق کالا، عنوان داشت: این طرح ها در حوزه های جمع آوری و توقیف خودرو های سواری موسوم به شوتی که در زمینه انتقال کالای قاچاق فعالیت می کنند و همچنین کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی و واپایش انبار ها و محل دپو کالا، کالا های ملوانی و طرح تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک خودرو های سبک و سنگین انجام شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ها سه هزار و 169 پرونده در راستای مقابله و برخورد با سوداگران اقتصادی تشکیل شده است، بیان داشت: در این طرح ها سه هزار و 35 دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف و توقیف شده در طرح های آبان ماه بیش از یک هزار و 455 ملیارد تومان می باشد خاطر نشان کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در آبان ماه

اجرای 5 طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در آبان ماه