مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-02اجتماعي

آغاز برنامه سرشماری حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان خوی


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از آغاز برنامه سرشماری حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان خوی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از آغاز برنامه سرشماری حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان خوی خبر داد.

عزیز عطایی در گفت و گو با ایسنا افزود: برنامه سرشماری جمعیت حیات وحش استان هر ساله با هدف بررسی وضعیت و ارزیابی روند تغییرات جمعیتی گونه های شاخص انجام شده و با توجه به شرایط موجود ، برنامه های مدیریتی و حفاظتی برای گونه ها تدوین و اجرا می شود.

وی افزود: منطقه حفاظت شده مراکان با وسعت 101 هزار هکتار ، از مهمترین زیستگاه های قوچ و میش ارمنی و کل و بز وحشی در کشور است که اداره کل حفاظت محیط زیست با برنامه های حفاظتی و تلاش های شبانه روزی محیطبانان از این گونه ها که سرمایه های ملی کشور هستند، حفاظت می کنند.

عطایی اظهار کرد: این سرشماری با حضور کارشناسان حیات وحش، محیط بانان ، دامپزشکان اداره کل و با همکاری جوامع محلی و در طول یک هفته انجام می شود و گزارش آن پس از پایان سرشماری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه سرشماری حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان خوی

آغاز برنامه سرشماری حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان خوی