مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-20اقتصادي

ویلا سازی؛ خط قرمز امنیت غذایی در نیشابور


خط قرمز ما امنیت غذایی مردم است و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز که این امنیت را به خطر بیندازد، طبق قانون با جدیت برخورد خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: خط قرمز ما امنیت غذایی مردم است و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز که این امنیت را به خطر بیندازد، طبق قانون با جدیت برخورد خواهیم کرد.

علی مبارکی در گفت و گو با ایسنا در همین خصوص اظهار کرد: تعداد 22 مورد ساخت و ساز غیرمجاز بر اساس تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در محدوده روستای دشت بخش مرکزی شهرستان نیشابور قلع وقمع و مقدار 30 هزار مترمربع از این اراضی آزادسازی شد.

وی بیان کرد: قلع و قمع انجام شده شامل 233 مترمربع بنا، 1334 متر دیوارکشی،885 مترمربع محوطه سازی و 210 مترمربع استخر بوده است، همچنین 3 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور تأکید کرد: خط قرمز ما امنیت غذایی مردم است و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز که این امنیت را به خطر بیندازد، طبق قانون با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نمی خواهیم هیچ گونه ضرر و زیانی متوجه تولیدکنندگان بخش کشاورزی شود، تصریح کرد: بدون شک هیچ گونه ساخت وسازی از چشم این اداره پنهان نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلا سازی؛ خط قرمز امنیت غذایی در نیشابور

ویلا سازی؛ خط قرمز امنیت غذایی در نیشابور