مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-19فرهنگي

قصه باید در اوج خود باقی بماند


یکی از شرکت کنندگان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد گفت: قصه تنها ابزاری است که در ذهن کودکان حک می شود و باید همواره در اوج خود باقی بماند.

- ایسنا/یزد یکی از شرکت کنندگان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد گفت: قصه تنها ابزاری است که در ذهن کودکان حک می شود و باید همواره در اوج خود باقی بماند.

هادی رفیعی قصه گوی زنجانی شرکت کننده در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی که این روزها در شهر میراث جهانی یزد در حال برگزاریست، با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ قصه و قصه گویی در میان کودکان، اظهار کرد: به نظر من قصه گویی در میان خانواده ها بسیار کمرنگ شده است و باید در مدارس بیش از پیش به قصه خوانی اهمیت داده شود و اجازه دهند که کودکان نیز داستان را بشنوند و اجرا کنند.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در راستای بیان داستان، تصریح کرد: جای قصه را هیچ چیز نمی تواند بگیرد و داستان باید به گونه ای شکل بگیرد که خود جای خود را در فضای مجازی و در میان خانواده ها باز کند، در گذشته نیز به همین صورت بود، قصه جای خود را در میان خانواده ها باز می کرد و باعث می شد تا خانواده ها دور یکدیگر جمع شوند و به قصه گویی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه باید در اوج خود باقی بماند

قصه باید در اوج خود باقی بماند