مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-08سياسي

ایران: دسترسی بدون مانع، چالش اصلی ارائه کمکهای بشردوستانه به فلسطینیان است


سفیر و معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در مورد «تقویت هماهنگی کمک های بشردوستانه و کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، - سفیر و معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در مورد تقویت هماهنگی کمک های بشردوستانه و کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، از جمله کمک های ویژه اقتصادی مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: تمام اصول و اهداف منشور ملل متحد، به ویژه احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها، باید توسط همه کشورها و همچنین سازمان های کمک های بشردوستانه، هنگام ارائه کمک های بشردوستانه در سرزمین های دیگر، به شدت رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا ارشادی اظهار کرد: از آنجایی که کشورها نقش و مسئولیت اصلی را در واکنش به شرایط اضطراری بشردوستانه خود دارند، مالکیت و رهبری ملی در هماهنگی کمک های بشردوستانه برای اطمینان از ارائه مؤثر آن باید مورد تایید قرار گیرد.

در همین راستا، هر گونه بحران یا شرایط اضطراری بشردوستانه، به ویژه آنهایی که عمداً تحت یک برنامه سیاسی مشخص و پنهان ایجاد شده اند، نباید منجر به مداخله خارجی، از جمله به بهانه مسئولیت حفاظت شود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت فعالیت های کمک های بشردوستانه، از جمله سیستم واکنش بشردوستانه سازمان ملل متحد، با حفظ ماهیت صرفاً ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: دسترسی بدون مانع، چالش اصلی ارائه کمکهای بشردوستانه به فلسطینیان است

ایران: دسترسی بدون مانع، چالش اصلی ارائه کمکهای بشردوستانه به فلسطینیان است