مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-19ورزشي

گزارش هفته سیزدهم لیگ برتر؛ روز سیاه پرسپولیس برابر قعرنشین


هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه 28 آذر و با انجام 6 دیدار به پایان رسید و دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان با برتری پر گل مقابل حریفان به رقابت خود برای صدرنشینی ادامه دادند و پرسپولیس با توقف برابر استقلال خوزستان، - گزارش هفته سیزدهم لیگ برتر؛ روز سیاه پرسپولیس برابر قعرنشین هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه 28 آذر و با انجام 6 دیدار به پایان رسید و دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان با برتری پر گل مقابل حریفان به رقابت خود برای صدرنشینی ادامه دادند و پرسپولیس با توقف برابر استقلال خوزستان، از جمع مدعیان فاصله گرفت.

درشرایطی که سپاهان با برد پرگل برابر هوادار صدر جدول را به خود اختصاص داده بود، شاگردان جواد نکونام در دیدار برابر نساجی جشنواره گل به راه انداختند و به شادی کوتاه تیم اصفهانی پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه 28 آذر و با انجام 6 دیدار به پایان رسید و دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان با برتری پر گل مقابل حریفان به رقابت خود برای صدرنشینی ادامه دادند و پرسپولیس با توقف برابر استقلال خوزستان، از جمع مدعیان فاصله گرفت.

پیروزی به موقع تراکتور تیم فوتبال تراکتور روز دوشنبه 27 آذر در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پیکان بود و موفق شد با دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش هفته سیزدهم لیگ برتر؛ روز سیاه پرسپولیس برابر قعرنشین

گزارش هفته سیزدهم لیگ برتر؛ روز سیاه پرسپولیس برابر قعرنشین