مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-06بين الملل

انتقاد سازمان ملل از شرایط وحشتناک ناشی از عملیات اشغالگران در جنوب غزه


معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه اعلام کرد که عملیات رژیم صهیونیستی در جنوب غزه، شرایط رعب آوری را ایجاد کرده است.

- معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه اعلام کرد که عملیات رژیم صهیونیستی در جنوب غزه، شرایط رعب آوری را ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه خاطرنشان کرد، عملیات رژیم صهیونیستی در جنوب غزه، شرایط رعب آوری را ایجاد کرده و به امکان انجام هرگونه عملیات انسانی خاتمه بخشیده است.

براساس گزارش الجزیره، مارتین گریفیث همچنین تصریح کرد، عملیات رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه به همان اندازه عملیات شمال این باریکه ویرانگر بوده است.

بامداد جمعه آتش بس موقت بین حماس و اشغالگران با میانجیگری قطر و مصر پایان یافت؛ آتش بسی که به مدت هفت روز ادامه یافت و طی آن اسرا و بازداشت شدگانی مبادله شدند و کمک های بشردوستانه وارد نوار غزه شد.

بلافاصله پس از پایان آتش بس، اشغالگران جنگ خود را با غزه از صبح جمعه آغاز کردند و از صبح مناطق مختلفی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه هدف قرار دادند و ده ها تن را شهید کرده و صدها زخمی برجای گذاشتند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که به گفته مقامات فلسطینی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازمان ملل از شرایط وحشتناک ناشی از عملیات اشغالگران در جنوب غزه

انتقاد سازمان ملل از شرایط وحشتناک ناشی از عملیات اشغالگران در جنوب غزه