مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-03سياسي

خاک در کشور بی سرپرست است/ مدیریت خاک متولی مشخص می خواهد


دانشیار علوم و مهندسی خاک دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به بی سرپرست بودن خاک در کشور، گفت: متولیان زیادی در کشور داعیه حفاظت از خاک را دارند، - "خاک" در کشور بی سرپرست است/ مدیریت خاک متولی مشخص می خواهد ایسنا/کرمانشاه دانشیار علوم و مهندسی خاک دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به بی سرپرست بودن خاک در کشور، گفت: متولیان زیادی در کشور داعیه حفاظت از خاک را دارند، اما در عمل خاک هیچ متولی مشخصی در کشور ندارد.

دکتر علی بهشتی آل آقا به مناسبت هفته ملی خاک(8 تا 14 آذر) در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه صیانت از خاک به یک موضوع رفع تکلیف گونه برای مسئولین تبدیل شده، گفت: مسئولان مراسم روز جهانی خاک را صرفا برای رفع تکلیف برگزار کرده و در عمل هیچ احترامی برای خاک قائل نیستند.

بهشتی آل آقا با بیان اینکه نامگذاری یک روز و یا یک هفته برای خاک دردی از خاک دوا نمی کند، گفت: اینکه صیانت از خاک محدود به برگزاری همایش ها و کارهای کلیشه ای دیگر شود، درست مثل این است که همه 364 روز سال از مادرمان بی خبر باشیم و روز مادر با خرید گل و شیرینی به دیدن او رفته و احساس کنیم دین فرزندی خود را ادا کرده ایم.

دانشیار علوم و مهندسی خاک دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه به خاک، گفت: تعجب می کنم و البته ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک در کشور بی سرپرست است/ مدیریت خاک متولی مشخص می خواهد

خاک در کشور بی سرپرست است/ مدیریت خاک متولی مشخص می خواهد