مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-05دانش

رونمایی از پوستر پویش «سعید ایران»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران، - از پوستر پویش سعید ایران ویژه بزرگداشت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیان گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران با حضور رییس و اعضای هیات رییسه جهاددانشگاهی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران، طی مراسمی با حضور حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و اعضای هیات رییسه این نهاد از پوستر پویش سعید ایران ویژه بزرگداشت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی امروز دوشنبه 13 آذرماه رونمایی شد.

مسلمی نایینی در این مراسم در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه باید تکریم مفاخر کشور را در دستور کار قرار دهیم گفت: در جلسه شورای هنر موضوع تکریم زنده یاد کاظمی آشتیانی مطرح شد که با استقبال حاضران در شورا مواجه شد.

رییس جهاددانشگاهی ادامه داد: با همکاری سازمان سینمایی در تلاشیم برای معرفی هرچه بهتر کاظمی آشتیانی، زندگینامه ایشان برای تولید فیلمی تهیه شود و از کارگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر پویش «سعید ایران»

رونمایی از پوستر پویش «سعید ایران»