مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-30حوادث

شرور قاتل 24 ساعت پس از قتل دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : مرد شروری که یک مرد 40 ساله را در خیابان ارغوانیه شهر اصفهان به قتل رسانده و متواری شده بود 24 ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر شد.

- حسین تُرکیان،  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان داشت: در پی وقوع درگیری منجر به قتل عمد مردی 40 ساله در داخل یکی از مغازه های محله ارغوانیه شهر اصفهان اکیپی از کارشناسان مجرب تشخیص هویت و بررسی صحنه جرم در محل حضور یافتند و تحقیقات خود را برای کشف علت قتل و شناسایی قاتل آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی صحنه جرم مشخص شد فرد قاتل ابتدای صبح با در دست داشتن قداره به مغازه مقتول رفته و پس از مشاجره لفظی با وی درگیر شده و با وارد کردن ضربات متعدد قداره به دست،  سر و کتف مقتول او را به شدت مجروح و از صحنه متواری می شود که در نهایت صاحب مغازه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

ترکیان تصریح کرد: با محرز شدن جنایت رخ داده کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و تحقیقات علمی و تخصصی خود را انجام دادند و در همان لحظات اولیه هویت اصلی فرد قاتل را شناسایی کردند.

 رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: جستجو برای یافتن فرد قاتل با دقت و تیزهوشی تمام انجام و نهایتاً در 24 ساعت پس از وقوع حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور قاتل 24 ساعت پس از قتل دستگیر شد

شرور قاتل 24 ساعت پس از قتل دستگیر شد