مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-09اقتصادي

آماده سازی 240 دستگاه ماشین آلات برای اجرای طرح زمستانی در کردستان


رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: 240 دستگاه از ماشین آلات با هدف اجرای طرح راهداری زمستانه در استان آماده سازی شده است.

- ایسنا/کردستان رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: 240 دستگاه از ماشین آلات با هدف اجرای طرح راهداری زمستانه در استان آماده سازی شده است.

بهزاد رشیدی امروز (شنبه، 18 آذر ماه) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن زمستان و در راستای آماده سازی راه ها برای بارش ها، ناوگان این اداره کل آماده انجام عملیات زمستانی در مسیرهای اصلی و فرعی است.

وی ادامه داد: از مجموع ماشین آلات آماده شده، 98 دستگاه ماشین آلات سنگین، 97 دستگاه نیمه سنگین و 33 دستگاه ماشین آلات سبک هستند که برای انجام عملیات برف روبی و روان سازی مسیر جاده ها در اجرای طرح راهداری زمستانی آماده و نوسازی شده اند.

رشیدی یادآوری کرد: از ابتدای سال، برای نوسازی ناوگان ماشین آلات و آمادگی برای راهداری زمستانی، بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او افزود: برای نوسازی این ناوگان، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و سه کشنده و سه کمرشکن خریده شده که هنوز آن ها را تحویل نگرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 240 دستگاه ماشین آلات برای اجرای طرح زمستانی در کردستان

آماده سازی 240 دستگاه ماشین آلات برای اجرای طرح زمستانی در کردستان