مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 01:002023-11-27اقتصادي

میوه شب یلدا 1402 بدون تغییر قیمت؟!


اسدالله کارگر، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: میوه های شب چله هندوانه، انار، انگور و خرمالو است که سال های قبل هندوانه انبار و برای این آیین ملی وارد بازار می شد؛ - جی پلاس؛ رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به نزدیکی شب یلدا گفت: انواع میوه با حجم بالا در کشور موجود است.

اسدالله کارگر، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره تأمین میوه شب یلدا به مهر گفت: میوه های شب چله هندوانه، انار، انگور و خرمالو است که سال های قبل هندوانه انبار و برای این آیین ملی وارد بازار می شد؛ اما با پیش بینی نیاز بازار، هندوانه نیز به شکل تازه خوری برای شب چله تأمین است.

وی با اشاره به کشت هندوانه به میزان مورد نیاز در استان های جنوبی و گرمسیر کشور، افزود: هندوانه شب یلدا از طریق شهرهایی مانند دزفول تأمین است.

وی درباره نیاز بازار در بلندترین شب سال، ادامه داد: عدد را نمی توان به طور دقیق گفت اما پس از گذر از پاندمی کرونا، دور هم بودن خانواده ها به حالت عادی برگشته و قطعاً مصرف میوه در این شب افزایش یافته است.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اضافه کرد: در کنار میوه های خاص این آیین، میوه های مکمل مانند نارنگی، پرتقال، سیب و… نیز به اندازه کافی تأمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه شب یلدا 1402 بدون تغییر قیمت؟!

میوه شب یلدا 1402 بدون تغییر قیمت؟!