مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-15سياسي

دانشمندان حوزوی و دانشگاهی باید در کنار هم جامعه ای فعال و دیندار را رقم بزنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: - امام جمعه کرمان گفت: دانشمندان حوزوی و دانشگاهی باید در کنار هم جامعه ای فعال و پویا و دیندار را رقم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دانشمندان حوزوی و دانشگاهی باید در کنار هم جامعه ای فعال و پویا و دیندار را رقم بزنند.

وی دینداری در کنار پیشرفت و عمران و آبادانی را از جمله مأموریت های این دو نهاد عنوان کرد و با افزودن این مطلب که دانشمندان حوزوی و دانشگاهی باید در کنار هم جامعه ای فعال و پویا و دیندار را رقم بزنند؛ تاکید کرد: پیشرفت هایی که در کشور آن هم در تحریم های همه جانبه و سخت بعد از انقلاب شاهد هستیم افتخارآمیز است.

وی با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) و فضیلت، بزرگواری، تقوا، رعایت احکام الهی در دفاع از حق تصریح کرد: آن حضرت در دفاع زا نبوت تمام قد ایستاد و در دفاع از امامت هم جان خود را تقدیم و شهیده راه ولایت و امامت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان حوزوی و دانشگاهی باید در کنار هم جامعه ای فعال و دیندار را رقم بزنند

دانشمندان حوزوی و دانشگاهی باید در کنار هم جامعه ای فعال و دیندار را رقم بزنند