مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-26سياسي

نخستین مرکز نیکوکاری یاوران مشاور در استان مرکزی آغاز به کار کرد


برای نخستین بار در استان مرکزی، مرکز نیکوکاری یاوران مشاور با همکاری گروهی از وکلا و کارشناسان حقوقی و با تخصص های لازم در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه واقع در خیمه معرفت با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی (ره) شروع به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، برای نخستین بار در استان مرکزی، مرکز نیکوکاری یاوران مشاور با همکاری گروهی از وکلا و کارشناسان حقوقی و با تخصص های لازم در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه واقع در خیمه معرفت با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی (ره) شروع به کار کرد.

علیرضا مروت؛ نائب رییس مرکز نیکوکاری یاوران مشاور ساوه گفت: در این مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده انواع خدمات حقوقی (وکالت، مشاوره حقوقی، کارشناسی رسمی، مشاوره تحصیلی، عریضه نویسی، مشاوره خانواده و.

) تلاش می کنند تا رسالت خود مبنی بر ارائه خدمات حقوقی و قضایی به جامعه با اولویت افراد نیازمند و سپس اقشار مختلف جامعه را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به این که ارائه خدمات مشاوره ای در این مرکز برای تمامی اقشار رایگان است، ادامه داد: پیگیری پرونده و حق الوکاله بدون در نظر گرفتن تعرفه برای افراد نیازمند رایگان و مابقی اقشار با رعایت تمکن مالی و بضاعت افراد با بهترین سطح کمی و کیفی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز نیکوکاری یاوران مشاور در استان مرکزی آغاز به کار کرد

نخستین مرکز نیکوکاری یاوران مشاور در استان مرکزی آغاز به کار کرد