مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-23بين الملل

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دیدار با سفیر فنلاند


شهردار تبریز در دیدار با سفیر فنلاند، ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس، خواستار توجه ویژه جامعه جهانی به مسئله غزه شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در دیدار با سفیر فنلاند، ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس، خواستار توجه ویژه جامعه جهانی به مسئله غزه شد.

یعقوب هوشیار در دیدار با کاری کاهیلوئوتو، سفیر فنلاند در ایران اظهار کرد: اتفاقات اخیر در غزه موضوعی فراتر از ملیت، دین و مذهب بوده و انسانیت به مخاطره افتاده است.

وی افزود: وظیفه تمام ملت های آزادیخواه ورود جدی به این مسئله و دفاع از انسانیت است.

وی با اعلام پیام صلح مردم تبریز به تمام مردم دنیا نیز گفت: انتظار ما از جامعه جهانی توجه ویژه به مسئله غزه و پایان بخشیدن جنایات رژیم کودک کش اسراییل است.

هوشیار به ارسال نامه خود به شهرداران کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت : شهرداران کشورهای اسلامی می توانند نقش مهمی در پایان دادن جنایت بشری صهیونیست ها در غزه داسته باشند.

شهردار تبریز در این خصوص اظهار کرد: تبریز با غزه خواهر خوانده است و مردم این شهر با برپایی تجمع هایی جنایت رژیم منحوس صهیونیستی در غزه را محکوم کرده اند.

کاری کاهیلونوتو، سفیر فنلاند در ایران نیز ضمن استقبال از مواضع شهردار تبریز نسبت به مردم غزه گفت: از آتش بس چهار روزه در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دیدار با سفیر فنلاند

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دیدار با سفیر فنلاند