مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-17حوادث

شکارچی غیرمجاز، شکار مأموران حفاظت محیط زیست روانسر شد


جهانگیر امیری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر امروز یکشنبه 26 آذرماه گفت: 3 گروه متخلف شکار و صید به همراه ادوات و مهمات و صید های غیرمجاز که به همراهشان بود، - جهانگیر امیری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: امروز یکشنبه 26 آذرماه 3 گروه متخلف شکار و صید که در حال شکار غیرمجاز در این شهرستان بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در طی این دستگیری چندین قبضه سلاح شکاری و مهمات متعلقه، 5 رشته دام زنده گیری، لاشه چندین قطعه کبک شکار شده و سایر ادوات جرم از شکارچیان متخلف کشف و ضبط شد.

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر بابیان اینکه گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی به صورت شبانه روز انجام خواهد شد تصریح کرد: با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق قانون و مقررات به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از تشکیل 3 فقره پرونده تخلف شکار غیرمجاز، متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جهانگیر امیری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضایی و انتظامی و نیروهای مردمی دوستدار محیط زیست برای رسیدگی و برخورد با متخلفان محیط زیست خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف زیست محیطی و نگهداری حیات وحش بدون مجوز از محیط زیست جرم محسوب شده و همیاران و مردم شریف شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی غیرمجاز، شکار مأموران حفاظت محیط زیست روانسر شد

شکارچی غیرمجاز، شکار مأموران حفاظت محیط زیست روانسر شد