مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-21فرهنگي

محفل خاطره انگیز «شب چله» در صدا و سیمای فارس


صدا و سیمای استان فارس در بلندترین شب سال و یلدای 1402 با پخش ویژه برنامه های جذاب، لحظات خاطره انگیز و به یادماندنی برای همراهان خود به ارمغان می آورد.

- ایسنا/فارس صدا و سیمای استان فارس در بلندترین شب سال و یلدای 1402 با پخش ویژه برنامه های جذاب، لحظات خاطره انگیز و به یادماندنی برای همراهان خود به ارمغان می آورد.

ویژه برنامه شب یلدای رادیو فارس با عنوان محفل یلدا از ساعت 21:30 تا 00 امروز، 30 آذرماه 1402 به طور زنده لحظات شادی را برای مخاطبان خود با پخش بخش های جذاب رقم می زند.

این دورهمی رادیویی با حضور میهمانان منتخب و چهره های برتر استان، آشنایی با چهره های موفق اقوام فارس، حضور خوانندگان محلی استان، گپی با شاعران محلی دیار کهن فارس، پخش گزارش های متنوع از شب یلدا در بیمارستان ها و مراکز آتش نشانی و دیگر مراکز خدمت رسان، مروری بر آداب و رسوم شب یلدا در شیراز و استان فارس با کارشناسی استاد نعمتی، نگاهی تاریخی به مراسم شب چله با کارشناسی دکتر ندیم، تفالی به دیوان حافظ شیراز با اجرای استاد امیرهمایون یزدانپور و آشنایی با آداب و رسوم یلدا در ایران و ارتباط تلفنی با مراکز یزد، بوشهر، تبریز، رشت و کرمانشاه برگزار خواهد شد که مخاطبان این برنامه می توانند درباره دلخوشی های زندگی در این برنامه گفت وگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل خاطره انگیز «شب چله» در صدا و سیمای فارس

محفل خاطره انگیز «شب چله» در صدا و سیمای فارس