مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-25اجتماعي

ارائه بسته خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان پایتخت


مدیر اداره رفاه تاکسی داران سازمان تاکسیرانی تهران از ارائه خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان به صورت یکپارچه و هوشمند بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

- مدیر اداره رفاه تاکسی داران سازمان تاکسیرانی تهران از ارائه خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان به صورت یکپارچه و هوشمند بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صادقی با اشاره به شناسایی نیازهای تاکسیرانان در شرایط فعلی، گفت: پیرو هماهنگی انجام شده با مراکز مختلف و به منظور فراهم نمودن امکانات رفاهی و ارائه سرویس های مناسب به خانواده بزرگ تاکسیرانان، مقرر شد خدمات متنوعی در قالب عقد تفاهم نامه همکاری با این مراکز در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش افزود: قطعات مصرفی خودرو شامل (لاستیک، خرید انواع پکیج های روغن موتور، خرید انواع باتری خودرو با تخفیف همراه با ارسال و تعویض رایگان، لوازم یدکی خودرو، به قیمت مصوب کارخانه، استفاده از مجموعه های ورزشی شهرداری با 50 درصد تخفیف، بازید از اماکن دیدنی شهر تهران، خدمات اقامتی و آموزشی خانه کارگر و .

از جمله خدماتی است که در اختیار تاکسیرانان قرار گرفته است.

به گفته مدیر اداره رفاه تاکسی داران سازمان تاکسیرانی تهران، همچنین با اخذ مجوزات لازم، افزایش سقف تسهیلات قابل ارائه به تاکسیرانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان پایتخت

ارائه بسته خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان پایتخت