مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-10اقتصادي

ورود برخی آرایشگاه های غیرمجاز زنانه به حیطه پزشکی!


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرج گفت: به دلیل ورود برخی از آرایشگاه های فاقد جواز به حیطه پزشکی و زیبایی، استفاده از دستگاه فیشیال در سالن ها مجاز نیست، - ایسنا/البرز رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرج گفت: به دلیل ورود برخی از آرایشگاه های فاقد جواز به حیطه پزشکی و زیبایی، استفاده از دستگاه فیشیال در سالن ها مجاز نیست، این درحالی است که مشخص نشده آرایشگران زنانه مجاز به استفاده از چه دستگاه ها و تجهیزاتی در سالن های خود هستند.

فاطمه عطایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: یکی از مشکلاتی که اتحادیه و صنف آرایشگران زنانه دارد، این است که وقتی ممنوعیت هایی در خصوص فعالیت آرایشگران زنانه اعلام می شود، پیش از اینکه به طور گسترده اطلاع رسانی شود، نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام می گردد.

ناگفته نماند با توجه به رواج فعالیت های زیبایی، تعدادی از آرایشگاه های فاقد جواز که به حیطه پزشکی و درمانی مثل تزریق بوتاکس، ژل، فیلر، لاغری و چاقی ورود کرده اند، هم یکی از علل ابلاغ ممنوعیت ها هستند.

وی افزود: از جمله ممنوعیت های اعلام شده استفاده از دستگاه های فیشیال در سالن های زیبایی است که معاونت درمان و علوم پزشکی به آن ورود کرده و دستور داده که این دستگاه ها از سطح صنف جمع آوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود برخی آرایشگاه های غیرمجاز زنانه به حیطه پزشکی!

ورود برخی آرایشگاه های غیرمجاز زنانه به حیطه پزشکی!