مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-26اقتصادي

تخصیص اعتبارات طرح های آبخیزداری در بوشهر


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از اختصاص اعتبارات مناسب برای اجرای طرح های آبخیزداری در استان بوشهر داد.

- ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از اختصاص اعتبارات مناسب برای اجرای طرح های آبخیزداری در استان بوشهر داد.

محمدهادی رستمیان در نشست مسئولان آبخیزداری استان بوشهر گفت: با توجه به خشکسالی های پیاپی، اجرای طرح های حوزه آب بویژه آبخیزداری مورد توجه و تاکید قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح های آبخیزداری دارای مزایایی فراوانی است که از جمله آنها می توان به تقویت سفره های زیرزمینی اشاره کرد.

رستمیان حفظ آب و خاک را از مهمترین اهداف اجرای طرح های آبخیزداری عنوان کرد و ادامه داد: سیلاب هر ساله خسارت های بسیار زیادی را وارد می کند که طرح های آبخیزداری در کنترل سیلاب نقش مهمی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه طرح های آبخیزداری از هدر رفت آب و کنترل روان آب ها نقش مهمی را ایفا می کند تصریح کرد: برای اجرای طرح های آبخیزداری در استان بوشهر برنامه داریم و این طرح ها با جدیت حمایت می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از اختصاص اعتبارات مناسب برای اجرای طرح های آبخیزداری در استان خبر داد و افزود: برنامه داریم که از ظرفیت مردم برای اجرای طرح های آبخیزداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات طرح های آبخیزداری در بوشهر

تخصیص اعتبارات طرح های آبخیزداری در بوشهر