مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-11سياسي

معاون اسبق اداره مالکیت معنوی از تجارب خود درباره ی ثبت برند می گوید


اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که برای ثبت نام تجاری شرکت خود با مشکلاتی مواجه شده اید، پیشنهاد می کنیم که با توصیه های دکتر دریایی همراه شوید.

- اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که برای ثبت نام تجاری شرکت خود با مشکلاتی مواجه شده اید، پیشنهاد می کنیم که با توصیه های دکتر دریایی همراه شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت هلدینگ ملاصدرا، اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که برای ثبت نام تجاری شرکت خود با مشکلاتی مواجه شده اید، پیشنهاد می کنیم که با توصیه های دکتر دریایی همراه شوید.

دکتر دریایی معاون سابق اداره مالکیت فکری در هلدینگ ملاصدرا به عنوان مشاور ارشد امور ثبتی و حقوقی: امروزه ثبت یکی از شاخص های امنیت و موفقیت کسب و کارها به شمار می آید.

ثبت نام رسمی و علامت تجاری و همچنین ثبت شکل ظاهری و ویژگی های محصولات، باعث جلوگیری از کپی برداری و سرقت موفقیت کسب و کارها می شود.

بسیاری از افراد برای ثبت نام تجاری خود به مراکز نامعتبر و فاقد صلاحیت لازم در این زمینه مراجعه می کنند که این امر باعث بروز مشکلات جدی در فرآیند آغاز به کار این دسته از شرکت ها خواهد شد.

بسیاری از افرادی که به هلدینگ ملاصدرا مراجعه می کنند، با دریافت نکات مربوط به ثبت شرکت دانش بنیان از کارشناسان ما، مشکلات مربوط به آن را برطرف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اسبق اداره مالکیت معنوی از تجارب خود درباره ی ثبت برند می گوید

معاون اسبق اداره مالکیت معنوی از تجارب خود درباره ی ثبت برند می گوید