مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26سياسي

رشد و پیشرفت جامعه به کتاب و کتاب خوانی بستگی دارد


رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه کتاب تمدن ساز است و رشد و پیشرفت جامعه به کتاب بستگی دارد، اظهار کرد: کتاب حقایقی را بیان می کند که ما در فضای مجازی کم تر شاهد این حقایق هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه کتاب تمدن ساز است و رشد و پیشرفت جامعه به کتاب بستگی دارد، اظهار کرد: کتاب حقایقی را بیان می کند که ما در فضای مجازی کم تر شاهد این حقایق هستیم.

دکتر صفر نصراله زاده در پنجمین جشن کتاب دانشگاه تبریز، با حضور رییس و اعضای هیات رییسه ی دانشگاه، اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه ی نشر و چاپ کتاب در دانشگاه تبریز، پایین بودن میانگین زمان مطالعه ی کتاب در کشور را تاسف آور دانست و خاطرنشان کرد: به نظر من فضای مجازی منجر به دور شدن از کتاب شده است، درحالی که ما نباید همه ی مطالب ذکر شده در فضای مجازی را باور کنیم، کتاب دارای سند است و هرشخصی نمی تواند کتاب بنویسد و بزرگترین فقر مختص کسانی است که با سواد هستند ولی کتاب نمی خوانند.

وی با اشاره به افتخارات دانشگاه تبریز یادآوری کرد: ما در رتبه بندی ها و اعتبارسنجی ها افتخارات خوبی را کسب کردیم ولی این افتخارات در سایه ی زحمات و تلاش های اساتید و دانشجویان و بزرگانی چون دکتر سرورالدین و سایر مفاخر دانشگاه تبریز کسب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و پیشرفت جامعه به کتاب و کتاب خوانی بستگی دارد

رشد و پیشرفت جامعه به کتاب و کتاب خوانی بستگی دارد