مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-10سياسي

واکنش شورای شهر رشت درخصوص مالکیت تالاب عینک رشت


اعضای شورای اسلامی شهر رشت از اتفاقات رقم خورده پیرامون تالاب عینک رشت و صدور سند این تالاب به نام منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان به شدت انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هادی رمضانی نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت که پیش از ظهر امروز در غیاب رییس شورا، مدیریت یکصدویازدهمین جلسه علنی شورا را در ساختمان جلسات شورای رشت بر عهده داشت با اشاره به گلایه های مطرح شده پیرامون وضعیت سیما و منظر رشت اظهار کرد: زمانی که شهردار رشت فعالیتش را آغاز کرد به شهردار رشت گفتم که یقینا توجه به سیما و منظر شهری موجب رضایتمندی شهروندان و نشاط و طراوات در سطح شهر می شود.

  وی با تاکید به اینکه نباید زیباسازی شهری را به روزهای پایانی سال موکول کنیم، افزود: با توجه به اینکه حدود چند ماه به پایان سال زمان باقی مانده است انتظار داریم با رنگ آمیزی، نورپردازی و اقدامات این چنینی سیما و منظر شهری را زیبایی ببخشیم.

  نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت با مخاطب قرار دادن روسای کمیسیون های تخصصی شورای رشت تصریح کرد: از کمیسیون های مربوطه تقاضا دارم نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و چنین اقداماتی فقط به ایام خاصی از جمله ایام نوروز موکول نشود و در آن ایام از سال به واسطه حجم کاری، ممکن است مباحث مغفول بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای شهر رشت درخصوص مالکیت تالاب عینک رشت

واکنش شورای شهر رشت درخصوص مالکیت تالاب عینک رشت