مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-10فناوري

خراسان جنوبی ظرفیت های بالایی در زمینه بازی سازی دارد


معاون آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: خراسان جنوبی دارای ظرفیت های بالایی در زمینه بازی سازی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: خراسان جنوبی دارای ظرفیت های بالایی در زمینه بازی سازی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

فرزانه شریفی، معاون آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای امروز، 19 اذر در اختتامیه رویداد بازی سازی رایانه ای گفت: خراسان جنوبی دارای ظرفیت های بالایی در زمینه بازی سازی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

باید بتوانیم با اقدامات و حمایت های موثر مانع خروج نخبه ها شویم و نگهداشت حداکثری این قشر را رقم بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شریفی خواستار توسعه بازی بعد از این رویداد شد و گفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای به تمام شرکت کنندگان این دوره، پکیج های بازی سازی به صورت رایگان هدیه می دهد و برای توسعه بازی تیم های شرکت کننده در این رویداد، حمایت های لازم را انجام می دهد.

علی فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه سال گذشته برگزاری اولین دوره از اردوی آموزشی بازی سازی منجر به تولید یک بازی شد، گفت: در حوزه ورود به صنعت بازی، توجه به مقوله نرم افزار و فرهنگ بوده و بعد اقتصادی کمتر مورد توجه واقع شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی ظرفیت های بالایی در زمینه بازی سازی دارد

خراسان جنوبی ظرفیت های بالایی در زمینه بازی سازی دارد