مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-06فرهنگي

تمامی دفاتر سینما جوان کشور تجهیز می شوند


رییس سازمان سینمایی کشور از تجهیز تمامی دفاتر سینمایی تا پایان امسال خبر داد و گفت: همچنین از محل تسهیلات تبصره 18 قول داده شده بودجه هزار میلیارد تومانی برای سازمان سینمایی مصوب شود که 70 درصد این سهم در شهرستان ها خواهد بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان سینمایی کشور از تجهیز تمامی دفاتر سینمایی تا پایان امسال خبر داد و گفت: همچنین از محل تسهیلات تبصره 18 قول داده شده بودجه هزار میلیارد تومانی برای سازمان سینمایی مصوب شود که 70 درصد این سهم در شهرستان ها خواهد بود.

محمد خزاعی، شب گذشته 14 آذر در نشست صمیمی با هنرمندان عرصه سینمایی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در سفرهای استانی وظیفه ای برای سازمان سینمایی تعریف نشده مگر برای حضور در جشنواره یا همایش، اما یکی از دغدغه های من شهرستان ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در حوزه سینمایی جواهرهایی در شهرستان ها هستند که نادیده گرفته شده اند، افزود: وظیفه ما این است که مشکلات را بشنویم و تا حد توان رفع کنیم.

رییس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه دغدغه فیلمسازان استان تولید فیلم سینمایی است، افزود: آیا تاکنون فیلمنامه خوبی در این زمینه تهیه شده است؟ پس پیگیری، اهتمام و جدیت در این خصوص نیاز است چراکه فضا هم برای فیلم سازی آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دفاتر سینما جوان کشور تجهیز می شوند

تمامی دفاتر سینما جوان کشور تجهیز می شوند