مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-02حوادث

واژگونی ون حامل زائران بی بی حکیمه گچساران دو کشته و 14 مصدوم برجای گذاشت


سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از دو کشته و 14 مصدم در پی واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران بی بی حکیمه(س) در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از دو کشته و 14 مصدم در پی واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران بی بی حکیمه(س) در این استان خبر داد.

امین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از امداد رسانی به مصدومین حادثه واژگونی خودروی ون در محور گچساران _ بی بی حکیمه خبر داد و گفت: حادثه انحراف و به دنبال آن واژگون شدن خودروی ون در محور گچساران_بی بی حکیمه، 5 کیلومتری بی بی حکیمه در ساعت 11 و 30 دقیقه امروز 11 آذر ماه سال جاری به مرکز پیام اورژانس 115 گچساران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های اورژانس 115 بی بی حکیمه، باباکلان، دیلم، 1 و 3 شهری گچساران و 3 دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه در این حادثه دو تن در دم جان باختند.

نیکویی نژاد بیان کرد: 12 مصدوم حادثه پس از اقدامات لازم درمانی، توسط آمبولانس های اعزامی به سمت بیمارستان شهید رجایی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و 2 مصدوم به بیمارستان شهرستان دیلم استان بوشهر منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی ون حامل زائران بی بی حکیمه گچساران دو کشته و 14 مصدوم برجای گذاشت

واژگونی ون حامل زائران بی بی حکیمه گچساران دو کشته و 14 مصدوم برجای گذاشت