مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-27سياسي

اخبار سیاسی 6 آذر؛ رونمایی از ناوشکن «دیلمان»/ واکنش به اظهارات بورل


«رونمایی از ناوشکن بومی دیلمان»، «پیشنهادی برای اصلاح مصوبه افزایش سن بازنشستگی»، «واکنش آملی لاریجانی به اظهارات بورل درباره حماس» و «استفاده از هوش مصنوعی در تجهیزات ارتش» از موضوعات مهم خبری امروز (6 آذر 1402) در حوزه سیاست بود که می توانید در .

- اخبار سیاسی 6 آذر؛ رونمایی از ناوشکن دیلمان / واکنش به اظهارات بورل رونمایی از ناوشکن بومی دیلمان ، پیشنهادی برای اصلاح مصوبه افزایش سن بازنشستگی ، واکنش آملی لاریجانی به اظهارات بورل درباره حماس و استفاده از هوش مصنوعی در تجهیزات ارتش از موضوعات مهم خبری امروز (6 آذر 1402) در حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم الحاق ، گفت: امیدواریم شورای نگهبان ایراداتی را به این مصوبه وارد کند و برای اصلاح به مجلس برگرداند آنگاه ما در کمیسیون تلفیق ابهامات را رفع خواهیم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: پیشنهادمان هم این است که به ازای هر سال باقی مانده تا زمان بازنشستگی برای آقایان دو ماه اضافه شده و برای خانم ها 2.

4 ماه اضافه شود این فرمول ساده ای است که نیاز به بندهای فعلی مصوب مجلس شورای اسلامی را ندارد و قانون راحت و ساده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 6 آذر؛ رونمایی از ناوشکن «دیلمان»/ واکنش به اظهارات بورل

اخبار سیاسی 6 آذر؛ رونمایی از ناوشکن «دیلمان»/ واکنش به اظهارات بورل